ברוכה הבאה לישראל

We Serve Your Interest

ברוכה הבאה לישראל

אניית הגלנוע Grande New York החלה לפקוד את נמלי ישראל. צילום: גיאודרונס - GeoDrones
10.06.20 / 13:03
ברוכה הבאה לישראל
10.06.20
ברוכה הבאה לישראל

בחודש מאי האחרון ה"גרנדה ניו יורק", החלה לפקוד לראשונה  נמלי ישראל - אשדוד וחיפה. במסגרת הפלגת הבכורה שלה התקבלה האניה כמיטב המסורת בהשפרצת מים של הגוררות בשני הנמלים, כשבנמל חיפה הגדילו לעשות והעלו רחפן מיוחד שליווה את האניה עם כניסתה לנמל. 

 

ה- Grande New Yorkהצטרפה לצי בשנת-2017, ומתפרסת על פני אורך של כ-200 מטר ויכולה לשאת כ-6700 רכבים. מדובר באחת האניות הגדולות ביותר הפועלת בקו האדריאטי המחבר את נמלי הים האדריאטי עם נמלי המזרח התיכון ופוקד את נמלי ראוונה, ונציה, מונפלקונה, קופר, פיראוס, אשדוד, חיפה, אלכסנדריה, איזמיר, גמליק ולימסול.

 

הפעילות הענפה בישראל היא תולדה של מערכת יחסים רבת שנים עם חברת אלאלוף ספנות שמייצגת את קבוצת גרימלדי  בישראל כבר למעלה מ-54 שנים ברציפות. 

 

גיל מילר, מנכ"ל אלאלוף ספנות: "אנו שמחים על כניסת האניה החדשה לשירות בקו האדריאטי שמשדרגת את היכולות הלוגיסטיות שלנו במידה ניכרת, ונותנת מענה מצויין בהובלות מיוחדות ולפרויקטים הנדסיים בקנה מידה גדול שכעת יוכלו להגיע לישראל באניה אחת, כשהם מורכבים בצורה מלאה ובכך לחסוך עלויות הרכבה יקרות בשטח".

 

אליצ׳ה פרנקל סמנכ״לית שיווק נמל חיפה: ״אני שמחה על הגעת האוניה החדשה והגדולה של גרימלדי. ההגעה של הגרנדה ניו יורק היום לנמל חיפה בתקופה מאתגרת שכזו  מעידה על החשיבות שנמל חיפה רואה בענף יבוא כלי הרכב, וכן על שיתוף הפעולה המצויין בין חברת אלאלוף וגרימלדי לנמל חיפה. גם בתחום יבוא כלי הרכב, אנחנו ממשיכים לתת שירות מעולה ובכל הכוח״. 

 

אניות הגלנוע של הקבוצה הם אניות רב תכליתיות, בעלות כושר העמסה של מטענים מתגלגלים, חריגים במידות ובמשקלים של עד 200 טון ליחידה וכן כל סוגי המכולות. בכך אנו נותנים ללקוחותינו מענה מושלם לצרכים המיוחדים שלהם.

 
 
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×