ועידת PORT2PORT: טיפים לעסקים עם איחוד האמירויות

We Serve Your Interest

ועידת PORT2PORT: טיפים לעסקים עם איחוד האמירויות

בכירי ענף ההובלה הימית, האווירית והשילוח מספרים היום בשידורי הוועידה מניסיונם האישי אודות עסקים עם איחוד האמירויות. בנוסף: מצגת מרתקת של יונתן איבגי אודות אירועי השנה החולפת מהזווית הלוגיסטית
19.01.21 / 14:27
גיא זהר. מנחה את הוועידה שנה שלישית ברציפות
19.01.21
גיא זהר. מנחה את הוועידה שנה שלישית ברציפות
אמיר שני. טיפים לעסקים
19.01.21
אמיר שני. טיפים לעסקים

הסכמי הנורמליזציה עם איחוד האמירויות על שבע הנסיכויות שלה מעוררים עניין רב מאז שנחתמו וציבור היצואנים והיבואנים הישראלי צמא למידע אודות דובאי, אבו דאבי ופוטנציאל הסחר מולן. ועידת PORT2PORT V 2021 עוסקת בין היתר בנושא זה.

 

שידורים הוועידה היום התמקדו בסחר מול איחוד האמירויות. גיא זהר ראיין את אמיר שני, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, ושמע ממנו באיזו נסיכות כדאי להתמקד בעשיית עסקים, על יתרונות אזורי הסחר החופשי, נמל ג׳בל עלי והפעילות האווירית הענפה הצפויה בקו תל אביב – דובאי כמו גם על ההסכמים שחתם איגוד לשכות המסחר עם מקבילו מדובאי, עם חברת JAFZA, DAFZA ועוד.

 

פאנל נוסף בנושא ״הסחר עם האמירויות – למה לצפות?״ בהשתתפות אופיר ברונהיים, מנהל חדשנות ופיתוח עסקי בחברת DSV ישראל, אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה וכן גיל מילר, מנכ״ל אלאלוף ספנות, זכה לתשבוחות רבות אודות המידע הרב שניתן בו לכל המעוניינים לבצע עסקים באיחוד.

 

בנוסף, יונתן איבגי, סמנכ״ל הסחר של DHL אקספרס ישראל, העביר מצגת מרתקת אודות אירועי השנה החולפת מזווית הלוגיסטיקה וחשף נתונים רבים.

 

שימו לב כי לאור הפניות הרבות הפאנלים החלו משודרים גם בשעות אחה״צ והערב. אתם מוזמנים להירשם למערכת, להיכנס ולהסתובב בין הביתנים. התערוכה אף פעם לא סגורה.

 

הכניסה חופשית, ללא תשלום, אך מחייבת רישום מקדים. להלן הקישור לכניסה: https://port2port.exporia.net/ 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×