לשכת הספנות קיימה ארוחת הוקרה ליונה יהב

We Serve Your Interest

לשכת הספנות קיימה ארוחת הוקרה ליונה יהב

"העצמתם את חיפה. תודה. זה מרגש", אמר ראש עיריית חיפה לשעבר לחברי לשכת הספנות שביקשו להוקיר לו תודה על תרומתו לענף
18.12.18 / 14:55
לשכת הספנות קיימה ארוחת הוקרה ליונה יהב
צילום: אבי שמול
לשכת הספנות קיימה ארוחת הוקרה ליונה יהב

"הן כתושבי העיר והן כאנשי ספנות, אנו מוקירים לך תודה על 15 השנים בהן ניהלת את העיר ודלתך היתה תמיד פתוחה בפנינו", אמר נשיא לשכת הספנות ד"ר יורם זבה לראש עיריית חיפה הפורש, יונה יהב, במפגש שהתקיים אתמול צהריים, במסגרת ארוחת הוקרה של חברי הלשכה, שהתקיים במסעדת "אבו זיד" בשכונת בת גלים בחיפה.

 

יהב, שהגיע למפגש מלווה ברעייתו רבקה, לא הסתיר את התרגשותו מהמחווה והודה לחברי הלשכה: "העצמתם את חיפה. תודה. זה מרגש. נשמור על קשר. לא עוזב את העיר".

 

במפגש שארך כשעתיים, התייחסו הנוכחים לתכניות הפיתוח והביעו דאגתם מכך שאנשי הספנות חשים בחודש האחרון, כאילו הפכו לאופוזיציה להנהלת עיריית חיפה, אשר הכריזה על כוונתה להקשות על פיתוח הנמלים ודרכי הגישה אליהם. זבה ציין כי שיגר לראש העיר החדשה ד"ר עינת קליש-רותם ברכת הצלחה בתפקידה וכי הוא מקווה שהעירייה תבין את תרומתה הגבוהה של הספנות לעיר ולהיפך.

 

"העיר חיפה, הספנות והנמל אחד הם", אמר זבה, "מעגלי החיים של חיפה מתחילים מהנמל וחוברים אל העיר בשטחי התפעול, המרלו"גים, ענפי הייבוא והיצוא, רשת הכבישים ומוקדי הסחר והלוגיסטיקה. אין זה מקרי שכאן יושבים לשכת הספנות הישראלית, רספ"ן, מכון וידרא, ההשכלה האקדמית בענף, המכון לחקר ימים ואגמים ועוד גופים מקצועיים רבים.

 

סגן נשיא הלשכה ומנכ"ל כרמל שירותי ספנות סמי ניאגו, ביקש בהזדמנות זו להודות ליונה על ההירתמות לקידומו של אשכול גני ילדים ייחודי שמשפחתו אימצה לפני שנים. "אל הגן מגיעים ילדים מוכי גורל, עם בעיות קוגניטיביות וקשיים שקשה לדמיין", סיפר ניאגו, "הם זוכים ל-9 כיתות גן עם תשומת לב מיוחדת, הדרכת הורים, חדר מולטימדיה, חדרי טיפול ותמיכה שאין בגני ילדים אחרים, כדוגמת רצפת גומי המרככת את הנפילות של רבים מהם.

 

הגן שפעל באיזור של תחנת חלוקה לנרקומנים, הועבר בסיוע אישי של ראש העירייה לכתובת ראויה יותר. תמיכת העירייה וראש העיר אינה דבר מובן מאליו. ההצלחה הביאה לכך שאנשים המתגוררים בחדרה העתיקו את הכתובת לחיפה, בכדי שהילדים שלהם יזכו לגן ראוי".

 

הרעיה רבקה יהב, שהינה פרופסור פסיכותרפיסטית וראש המרכז הקליני הבין תחומי באוניברסיטת חיפה, העבירה לסמי ניאגו את כרטיס הביקור שלה וציינה כי היא מבקשת להירתם אף היא למען הגן והילדים.

 

זבה ציין כי היכרותו עם יהב החלה כאשר היה בתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים בטכניון ואילו יהב שימש יו"ר ההתאחדות הארצית. יהב סיפר על ראשית דרכו באוניברסיטה העברית, כאשר ייסד את עיתון הפקולטה "משפטים". היועץ המשפטי של הלשכה עו"ד אמיר כהן-דור שישב לצדו, ציין שהבן שלו משמש בימים אלה בתפקיד סגן עורך עיתון "משפטים", במסגרת לימודיו באותה הפקולטה.

 

באירוע נכחו לצד יהב ורעייתו, ד"ר יורם זבה, סמי ניאגו, יו"ר הסוכנות הימית הישראלית סקנדינבית דוד קסטל המשמש נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, מנכ"ל הלשכה יוחנן וולך, מנכ"ל קוראל שירותי ים יוני איזקוב, מנהל התפעול של חברת אלאלוף רב חובל זאב ליבוביץ, מנהל משותף לקמור ספנות ושירותי טנקרים דני בנדרסקי, עו"ד אמיר כהן דור מחברת ש. פרידמן ודובר הלשכה אבי שמול.

 

לפני שנפרדו, אמר זבה ליהב בחיוך: "זוהי אינה פרידה. אשתמש בציטוט המיוחס לווינסטון צ'רצ'יל. 'זהו אינו הסוף ואפילו לא תחילתו של הסוף. אבל ייתכן וזהו הסוף של ההתחלה".

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×