נמל אשדוד: מטען כבד של אורמת הוטען על אניית גלנוע של גרימלדי

We Serve Your Interest

נמל אשדוד: מטען כבד של אורמת הוטען על אניית גלנוע של גרימלדי

בפעולה תפעולית מוצלחת של טעינת מטען כבד של חברת אורמת טכנולוגיות על אניית ״גרנד בריטניה״ הוטענו שישה מאפי 60 רגל ומאפי 40 רגל במשקל כולל של 410 טון. שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד: ״גאה במתן השירות האיכותי ובצוות העובדים המקצועי והנאמן״
28.12.21 / 09:56
נמל אשדוד: מטען כבד של אורמת הוטען על אניית גלנוע של גרימלדי
28.12.21
נמל אשדוד: מטען כבד של אורמת הוטען על אניית גלנוע של גרימלדי

נמל אשדוד מדווח על פעולה תפעולית מאתגרת של טעינת אניית ״גרנד בריטניה״ - אניית גלנוע אשר הוטענה ב-6 מאפי 60 רגל ומאפי אחד 40 רגל במשקל כולל של 410 טון במסגרת יצוא של אורמת טכנולוגיות. אורמת טכנולוגיות היא החברה הגדולה ביותר שמשנעת מטען ירוק ממדינת ישראל למדינות העולם, וזאת דרך נמל אשדוד.

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי ״הצוות המיומן של נמל אשדוד צלח בפעולה תפעולית מורכבת ביותר טעינה של מטען כבד של חברת אורמת טכנולוגיות באמצעות גרימלדי וחברת אלאלוף לוגיסטיקה. בהמשך המטען עשה דרכו לנמל מומבסה דרך נמל אנטוורפן. מטעני אורמת טכנולוגיות הם מטענים לא שגרתיים בצורתם, גודלם ומשקלם והטעינה והייצוא שלהם מורכב מאוד ומחייב עבודה קפדנית וסדורה. נמל אשדוד הוותיק והמנוסה מטפל במטענים ובייצוא בצורה בטוחה, יעילה וטובה״.

 

שיקו ז׳אנה, מנכ״ל נמל אשדוד, ציין כי: ״טעינת אניית גלנוע הינה פעולה מורכבת ובייחוד כאשר מדובר במטען ייחודי של חברת אורמת טכנולוגיות, המשקל הכולל של 410 טון המשיך דרכו למדינות היעד ואני גאה במתן השירות האיכותי בצוות העובדים המקצועי והנאמן ובנמל אשדוד על פעולה מוצלחת זו״.

 

חברת אורמת טכנולוגיות מובילה את שוק האנרגיה הגאותרמית העולמי, ובמפעלה ביבנה החברה  מתכננת, מייצרת ומספקת מערכות כוח נקיות וידידותיות לסביבה המורכבות מממירי אנרגיה שאורמת פיתחה, המשולבים לעתים קרובות בתחנות כוח מודולריות ומנצלות מקורות חום זמינים כגון אנרגיה גיאותרמית, חום אבוד מתעשייה ומאנרגיית השמש. אורמת טכנולוגיות היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בניו יורק ובבורסה בתל אביב והפעילות שלה משתרעת על פני מדינות רבות בעולם.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×