קבוצת גרימלדי: 3 אניות חדשות יצטרפו החודש לצי

We Serve Your Interest

קבוצת גרימלדי: 3 אניות חדשות יצטרפו החודש לצי

״אקו ברצלונה״ היא הספינה השנייה מבין 12 היחידות ההיברידיות השייכות למחלקה החדשה והירוקה של גרימלדי ומצוידת במנועים אלקטרוניים מתקדמים. שתי ספינות נוספות יצטרפו לצי של גרימלדי עד סוף החודש
05.01.21 / 11:11
״אקו ברצלונה״. אנייה היברידית בעלת ביצועים סביבתיים
05.01.21
״אקו ברצלונה״. אנייה היברידית בעלת ביצועים סביבתיים

התחלה יוצאת דופן לשנה החדשה עבור קבוצת גרימלדי, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף: הבוקר הצטרפה לצי הספינות האנייה ״אקו ברצלונה״. שתי ספינות נוספות ״גרנדה טקסס״ ו״אקו ליוורנו״, יצטרפו לצי של גרימלדי עד סוף החודש.

 

״אקו ברצלונה״ היא הספינה השנייה מבין 12 היחידות ההיברידיות השייכות למחלקה החדשה והירוקה של גרימלדי שמהוות לא רק את יחידות הגלנוע (RoRo) הגדולות בעולם למשלוח ימי קצר, אלא גם הידידותיות ביותר לסביבה.

 

אורכה של ״אקו ברצלונה״ עומד על 238 מטר ומשקלה כ-67 אלף טון ברוטו והיא מגיע בממוצע למהירות של 20.8 קשר. הספינה יכולה להעביר כ-7,800 מטרים לינאריים של הובלה שהם שווי ערך לכ-500 נגררים. בהשוואה לסוג הקודם של ספינות רו-רו, היחידה החדשה יכולה להעביר כפליים מהעומס, תוך שמירה על אותה צריכת דלק במהירות זהה. 

 

הביצועים הסביבתיים של ״אקו ברצלונה״ הם תוצאה של אימוץ פתרונות טכנולוגיים חדשניים המייעלים את צריכת הדלק. בנוסף, הספינה, המצוידת במנועים אלקטרוניים מתקדמים, צורכת דלק במהלך הניווט וחשמל במהלך העצירה בנמל. הספינה מצוידת גם במערכת ניקוי גז פליטה להפחתת פליטת גופרית וחלקיקים נוספים.

 

״אקו ברצלונה״ תפעל בקו ספנות המחבר בין נמלי ליברנו וסאבונה האיטלקיים לבין נמלי ספרד ברצלונה וולנסיה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×