גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה

We Serve Your Interest

גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה

הודות לעיצוב החדשני שלה, תוצאה של מחקר מדוקדק של צורכי הקבוצה ולקוחותיה, אניית הגלנוע הרב-תכליתית החדשה The Great Antwerp משלבת יכולת העמסה גבוהה ושמירה על איכות הסביבה
19.04.23 / 08:27
גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה
19.04.23
גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה
19.04.23
גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה
19.04.23
גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה
19.04.23
גרימלדי קיבלה אניית גלנוע חדשה

קבוצת גרימלדי קיבלה לידיה את אניית הגלנוע החדשה The Great Antwerp במספנות מיפו בדרום קוריאה. זוהי האנייה ראשונה מבין שש יחידות גלנוע הרב-תכליתיות שהוזמנו מהחברה הקוריאנית לפני קצת יותר משנתיים. הספינה חונכת מחלקה חדשה בשם "G5", שהיא האבולוציה של ספינות הרו-רו הרב-תכליתיות "G4" שנבנו על ידי אותה מספנה ונמסרו לקבוצת גרימלדי בשנים 2014 ו-2015.

 

האנייה נקראת על שם העיר אנטוורפן בבלגיה, שהנמל שלה מקבל שירות על ידי הקשרים הימיים של גרימלדי במשך עשרות שנים ואשר כיום מהווה את המרכז העיקרי של הקבוצה בצפון אירופה.

 

עם אורך של 250 מטר, רוחב של 38 מטר ומשקל עצמי של 45,684 טון, התכנון של Great Antwerp הוא תוצאה של מחקר מדוקדק של צורכי הקבוצה ולקוחותיה: הודות לתצורה פנימית חדשנית ומותאמת לחלוטין, האניות החדשות מדגם G5 מסוגלות להעביר 4,700 מטרים ליניאריים של משא מתגלגל, 2,500 CEU (יחידות שוות למכוניות) ו-2,000 TEU. בהשוואה לדגם הקודם של G4, לאניות החדשות יש את אותה קיבולת להובלה מתגלגלת בעוד קיבולת המכולות שלהן מוכפלת.

 

בנוסף ליכולת הטעינה, ה-Great Antwerp בולטת בזכות הפתרונות הטכנולוגיים החדישים והטכנולוגיים הרבים שלה שמטרתם להגביר את היעילות האנרגטית ולהפחית את ההשפעה הסביבתית. גם המנוע הראשי וגם גנרטורי הדיזל הנלווים יעמדו ברמות ה-NOx בעוד שמערכת ההנעה המשולבת בין הגה למדחף תמזער  חיכוכים, וכתוצאה מכך תייעל את יעילות ההנעה ותפחית את צריכת הדלק.

 

כהוכחה ליעילות האנרגטית והסביבתית הגבוהה שלה, אנטוורפן הגדולה מאפשרת הפחתה של פליטת CO2 לטונה מועברת של עד 43% בהשוואה לספינות רו-רו רב תכליתיות אחרות של Grimaldi.

 

הספינה החדשה תיפרס בקרוב כדי לשפר עוד יותר את איכות שירותי התחבורה הימית שמציעה קבוצת גרימלדי בין צפון אירופה למערב אפריקה.

 

גידו גרימלדי: ״מסירת הספינה הזו מסמנת את תחילתו של עידן חדש עבור הקבוצה שלנו. לאחר ההצלחה של חמש ספינות מסוג G3, שש מדגם G4, כמו גם 10 ספינות מסוג Eurocargo, כולן נבנו על ידי מספנות יונדאי מיפו, אנו חונכים כעת מחלקה חדשה של ספינות גלנוע רב תכליתיות בשם G5. סדרת ספינות חדשה זו מגיבה ביתר יעילות לדרישה לשירותי הובלה איכותיים בנתיבי ים עמוקים, ולצרכים הקשורים להגנת הסביבה. לפיכך, אנו עושים צעד חשוב נוסף בנתיב שנעשה כבר כמה שנים, במטרה לפעול בקווים הראשיים שלנו עם צי צעיר, מודרני ובר קיימא״. 

 

כל היחידות מסוג G5 יסופקו בין 2023 ל-2024 וייפרסו בשירותים הימיים של קבוצת Grimaldi בין צפון אירופה למערב אפריקה.

 

נזכיר כי קבוצת גרימלדי מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף. 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×