גרימלדי תפתח מערכת הנחייה לעגינת אניות גדולות באמצעות לויין

We Serve Your Interest

גרימלדי תפתח מערכת הנחייה לעגינת אניות גדולות באמצעות לויין

פרויקט העגינה בסיוע לוויינים של קבוצת גרימלדי נועד לפתח מערכת להדרכת עגינה של כלי שייט באמצעות טכנולוגיות המעקב הלווייני המתקדמות ביותר כדי לתמוך במערכות האוטומציה של הדור האחרון המותקנות באניות
13.09.22 / 12:54
גרימלדי תפתח מערכת הנחייה לעגינת אניות גדולות באמצעות לויין
13.09.22
גרימלדי תפתח מערכת הנחייה לעגינת אניות גדולות באמצעות לויין

סוכנות החלל האירופית (ESA) בחרה בקבוצת גרימלדי לבצע את פרויקט GSAB (Grimaldi Satellite Assisted Barthing) שמטרתו לפתח לראשונה מערכת הנחיה באמצעות לוויין שתאפשר עגינה של ספינות גדולות PCTC  (Pure Car & Truck Carrier), במסגרת תוכנית החדשנות והניווט של האיחוד האירופי (NAVISP) ובסיוע סוכנות החלל האיטלקית (ASI).

 

קבוצת גרימלדי שבסיסה בנפולי – אחת מקבוצות ספנות הגדולות ביותר בעולם, עם צי של 130 ספינות בבעלותה, 10 ספינות חדשות בתהליכי בנייה ו-10 בשלבי תכנון - תנהל את הפרויקט יחד עם  צוות בינלאומי של חברת Kongsberg, מובילה בתעשייה הנורבגית המתמחה בתחום טכנולוגיית קליטת ועיבוד אותות (Radiolabs). קבוצת Grimaldi תשמש כקבלן ראשי ותדאג לתכנון, לביצוע ולתפעול המערכת. הניסויים יתבצעו באחת מספינות הגלנוע הגדולות והמודרניות שבצי חברת הספנות.
 

פרויקט העגינה בסיוע לוויינים של קבוצת גרימלדי כולל את השלב הראשון בן 18 החודשים לתכנון הציוד, ניסויי המעבדה של הציוד והתקנתו הראשונית באוניה הנבחרת. השלב השני, שכבר נידון והוסכם עם סוכנות החלל האירופית, יתחיל במרץ 2024: שלב זה יכלול ניסויי שטח בנמל אנטוורפן (בלגיה) ביורו טרמינל אנטוורפן (מסוף בבעלות קבוצת גרימלדי), וניתוח ותיקוף התוצאות, שיאפשרו לתכנן את השלבים הבאים הנחוצים להפעלה הראשונית של המערכת.

פרויקט העגינה בסיוע לוויינים של קבוצת גרימלדי נועד לפתח מערכת להדרכת עגינה של כלי שייט באמצעות טכנולוגיות המעקב הלווייני המתקדמות ביותר כדי לתמוך במערכות האוטומציה של הדור האחרון המותקנות באוניות. בשלב הראשון של פיתוח ניווט אוטונומי (בנמל אנטוורפן), הטכנולוגיה לא תפעל אוטומטית, אך תספק מידע לקברניטי האניה כדי לסייע לקבלת החלטות ועגינה.

 

מנכ״ל קבוצת גרימלדי, עמנואל גרימלדי, ​​הביע שביעות רצון מהסכם עם ESA, לטובת קידום טכנולוגיות לווייניות חדשות שנועדו להגביר את היעילות והבטיחות של האניות של החברה.

 

קבוצת גרימלדי האיטלקית, אשר נוסדה בשנת 1947, היא חברת ההובלה הימית הפרטית הגדולה מסוגה באירופה, והיא מתמחה בהובלה ימית של מכוניות, מטען מתגלגל, מכולות ונוסעים. קבוצת גרימלדי מיוצגת בארץ על ידי חברת אלאלוף מאז פקדה את חופי ישראל לראשונה.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×