חברת אלאלוף שינעה רכבי אספנות מישראל לאירופה

We Serve Your Interest

חברת אלאלוף שינעה רכבי אספנות מישראל לאירופה

מועדון ה״דה שבו 2CV״ הישראלי שב מטיול עם רכבי האספנות הפרטיים שלהם ברחבי אירופה. אלאלוף העניקה שירות אישי ליעד, הובלה ימית, ביטוח לרכב, את אישור הנסיעה בחו״ל עד שלושה חודשים וטיפלה בהליכי המכס ביבוא וביצוא
11.09.23 / 12:28
חברת אלאלוף שינעה רכבי אספנות מישראל לאירופה
11.09.23
חברת אלאלוף שינעה רכבי אספנות מישראל לאירופה

חברת אלאלוף שינעה רכבי אספנות עבור מועדון ה״דה שבו 2cv״ הישראלי שחזרו לאחרונה מטיול בן כחודש באירופה, אשר התחיל ביוון והמשיך בשוויץ, צרפת ואיטליה. בין רכבי האספנות שניתן למצוא הם רכבי סיטרואן מסוג דה- שבו, דיאן, אמי ומהארי.

 

אלאלוף טיפלה בשילוח של הרכבים מהארץ לאירופה ובחזרה. בתום מפגש ״הדה שבו״ העולמי בשוויץ השאירה הקבוצה את הרכבים בנמל מונפלקונה שבאיטליה ושם העומסו הרכבים על אחת מאוניות הגלנוע של קבוצת גרימלדי, כולל טיפול מהיר בהליכי המכס בנמל הטעינה.

 

מחברת אלאלוף נמסר כי ״מדובר בשירות ייחודי שמציעה אלאלוף לטובת מטיילים הלוקחים את רכבם הפרטי לחו״ל. השירות כולל ליווי אישי של כל סוגי הרכבים לכל יעד, הובלה ימית, ביטוח לרכב ואת אישור הנסיעה בחו״ל עד שלושה חודשים, וטיפול בהליכי המכס בנמלי ישראל גם ביצוא וביבוא. אלאלוף המתמחה בהובלת רכבים יודעת לתת מעטפת שירות מלא להובלת פרטית של רכבים לישראל וממנה״.

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×