נמל אשדוד: האנייה של גרימלדי עגנה עם אפס פליטות פחמן

We Serve Your Interest

נמל אשדוד: האנייה של גרימלדי עגנה עם אפס פליטות פחמן

אניית הגלנוע ההיברידית Eco Italia הינה אנייה בעלת טכנולוגיה מתקדמת וסוללות ליתיום הנטענות במהלך ההפלגה. מנכ״ל אלאלוף ספנות, גיל מילר: קבוצת אלאלוף מקדמות באופן עקבי את המעבר לאנרגיה ירוקה ואנרגיות מתחדשות
25.12.22 / 10:28
נמל אשדוד: האנייה של גרימלדי עגנה עם אפס פליטות פחמן
25.12.22
נמל אשדוד: האנייה של גרימלדי עגנה עם אפס פליטות פחמן

האנייה Eco Italia של חברת גרימלדי פקדה בימים האחרונים את נמל אשדוד. מדובר באנייה הירוקה הגדולה ביותר שפקדה את ישראל.

 

האנייה, הנושאת את דגל איטליה, הינה אחת מבין 12 האניות בצי האניות ההיברידיות של גרימלדי, המיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף. האנייה, שהגיעה ישירות לישראל מנמל אנטוורפן בבלגיה, נחשבת לאחת מאניות הגלנוע הגדולות בעולם.

 

אניית הגלנוע, שנושאת בעיקר רכבים ומטענים מתגלגלים, מצוידת במנועים חדישים, הנשלטים אלקטרונית, ובמערכת ניקוי גזי פליטה להפחתת פליטת גופרית וחלקיקים. בנוסף, בזמן העגינה בנמל, האנייה מגיעה ליעד ״אפס פליטה בנמל״: במהלך פעילות הנמל, האנייה משתמשת בחשמל המאוחסן בסוללות מגה ליתיום, הנטענות מחדש במהלך הניווט הודות  לפאנלים סולאריים המותקנים על גבי האנייה.

 

אורכה של האנייה הוא 238 מטר, משקלה כ-67 אלף טון והיא מגיעה בממוצע למהירות של 19 קשר - כ-35 קמ״ש.

 

מנכ״ל אלאלוף, גיל מילר: ״בעידן של משבר אקלים, הגעת אניה ירוקה ראשונה לישראל היא בשורה חשובה. גרימלדי וקבוצת אלאלוף מקדמות באופן עקבי את המעבר לאנרגיה ירוקה ואנרגיות מתחדשות, והאנייה ECO ITALIA שהיא ׳המרצדס של האניות׳, היא דוגמה לשיפור משמעותי של הטכנולוגיה באניות החדשות, המביא לצמצום צריכת הדלק ופליטת החומרים המזהמים״.

 

אלי בר יוסף, מנכ״ל בפועל של נמל אשדוד: ״חברת נמל אשדוד נוקטת במאמצים רבים על מנת להפוך את הנמל לירוק ולידידותי יותר לסביבה למען עתידנו ועתיד ילדנו, כמו קידום טכנולוגיות ירוקות הנוגעות לכל מרחבי עולם הנמלים והספנות. על כן, אנחנו מברכים על בואה של האנייה של חברת גרימלדי, ומקווים להמשיך להרחיב ולקלוט אניות ירוקות נוספות רבות״.

 

קבוצת אלאלוף מאגדת תשע חברות המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים הכוללים את כל סוגי ההובלה, האחסון והטיפול במטענים ובמכולות מכל הסוגים. החל מחצר המפעל, ולאורך כל שרשרת האספקה הלוגיסטית, עד ליעד הסופי. הקבוצה מייצגת מספר חברות בינלאומיות כגון: DPW, Grimaldi, Lines, UFS, ECU Worldewide, Carrier NYK.

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×