עובדי חברת אלאלוף חגגו סופ״ש גיבוש באילת

We Serve Your Interest

עובדי חברת אלאלוף חגגו סופ״ש גיבוש באילת

במסגרת הביקור בעיר הדרומית הגיעו העובדים לסיור מקצועי בנמל אילת וזכו לסקירה מקצועית מאת מנכ״ל נמל אילת. במהלך הסופ״ש שמעו העובדים הרצאה של אריק זאבי והשתתפו באירוע בחירת העובדים הערכיים של החברה
13.09.23 / 11:54
סוף שבוע של גיבוש באילת לעובדי אלאלוף
צילום: יח"צ
סוף שבוע של גיבוש באילת לעובדי אלאלוף

במסגרת סופשבוע הגיעו העובדים לסיור מקצועי בנמל אילת אותו פוקדות פעמים רבות אניות שאלאלוף משמשת סוכנת שלהן, ושמעו סקירה מקצועית מעניינת על פעילות הנמל מאת גדעון גולבר, מנכ״ל נמל אילת. הצוות אף זכה לראות את ״דלפינוס לידר״, אניית NYK שעגנה באותה עת בנמל ופרקה רכבים.

 

הנהלת החברה הפתיעה את הצוות בהרצאה מעוררת השראה ״לנצח בקרבות היום יום״ של אריק זאבי, ג׳ודוקא עבר ישראלי ומדליסט אולימפי הנחשב לאחד מהג׳ודוקא הישראלים הטובים ביותר בכל הזמנים.  עובדי אלאלוף סיפרו כי נהנו מהרצאה מרתקת בתחום הצבת יעדים, יציאה מאזור הנוחות, חוסן מנטלי, מוטיבציה והתמודדות.

 

אחד האירועים הבולטים במהלך סוף השבוע היה בחירת העובדים הערכיים של החברה שנבחרו על ידי כלל הצוות בהתאם לחזון וערכי החברה: מרכזיות הלקוח, חדשנות, עסקיות ומקצועיות. במסגרת אירוע זה הוקרן סרט לכבודו של זאב גורפינקל, אחד מאנשי הצוות הוותיקים של החברה עם ותק של 31 שנים, שניהל את הקו של Westmed ו-Euromed איש הנחשב למוסד בפני עצמו בחברה שגידל בעצמו דור חדש של  אנשי צוות בחברה. נתי אלאלוף, נשיא ויו״ר קבוצת אלאלוף, הודה לצוות העובדים על פעילותם הטובה במהלך השנה ואיחל להם ולחברה שנה טובה ומתוקה.

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×