קבוצת גרימלדי הזמינה 15 אניות מונעות אמוניה

We Serve Your Interest

קבוצת גרימלדי הזמינה 15 אניות מונעות אמוניה

החברה מימשה את האופציה שנקבעה בהסכם עם מספנות בסין ותקבל את אניות הגלנוע בחמש השנים הקרובות. הקבוצה האיטלקית השקיעה כ-2.5 מיליארד דולר בהזמנת 25 אניות חדשות אולטרה מודרניות עבור הצי שלה
24.01.23 / 14:08
קבוצת גרימלדי הזמינה 15 אניות מונעות אמוניה
24.01.23
קבוצת גרימלדי הזמינה 15 אניות מונעות אמוניה

ספר ההזמנות של צי גרימלדי ממשיך לגדול: במסגרת ההסכם שנחתם בסוף אוקטובר עם China Merchants Heavy Industries Jiangsu לבניית חמש אניות PCPT חדשות, מימשה הקבוצה את האופציה לעוד חמש אניות. במהלך זה עלה האניות הכולל שהזמינה החברה הנפוליטנית ל-15 אניות חדשות תוך פחות משלושה חודשים.

 

עם קיבולת טעינה של למעלה מ-9,000 CEU (יחידות שוות ערך לרכב), האניות מיועדות  להובלת רכבים חשמליים כמו גם רכבי דלק מאובנים. הם קיבלו את התווית בדרגת Ammonia Ready מ-RINA (רישום הספנות האיטלקי), המאשרת שהספינות מיועדות להמרה בסופו של דבר לשימוש באמוניה כדלק ימי.

 

אניות אלו יצוידו בסוללות מגה ליתיום, פאנלים סולאריים ויכולת חיבור לחוף, אשר - היכן שניתן - מהווה חלופה ירוקה לצריכת דלק מאובנים במהלך שהות בנמל. טכנולוגיות מתקדמות אחרות יותקנו על הסיפון במטרה להפחית את טביעת הרגל הפחמנית - אלה כוללות מערכת שימון אוויר, הנעה חדשנית ועיצוב גוף אופטימלי. בסך הכל, הספינות החדשות יוכלו לצמצם את צריכת הדלק ב-50% בהשוואה לדור הקודם של ספינות נושאת מכוניות.

 

ה-PCTC החדשים ייפרסו בהפלגות בין אירופה, צפון אפריקה והמזרח הקרוב והרחוק כדי לענות על צורכי התחבורה החדשים של שחקני תעשיית הרכב.

 

עשר הספינות שהוזמנו מ-China Merchants Heavy Industries Jiangsu יימסרו בין 2025 ל-2027. בסך הכל, הודות להשקעותיה האחרונות בהיקף כולל של כ-2.5 מיליארד דולר, הקבוצה תקבל מסירה של 25 אניות חדשות אולטרה-מודרניות במהלך חמש השנים הקרובות.

 

נציין כי קבוצת אלאלוף מייצגת את קבוצת גרימלדי בישראל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×