קבוצת גרימלדי: התקבלה אניית גלנוע מדגם G5

We Serve Your Interest

קבוצת גרימלדי: התקבלה אניית גלנוע מדגם G5

ספינת הגלנוע הרב-תכליתית השנייה באורך של 250 מטר המסוגלת לשנע 4,700 מטרים ליניאריים של משא מתגלגל, תפעל בקרוב בין צפון אירופה למערב אפריקה. קבוצת גרימלדי: מענה חדשני ויעיל לדרישה לאיכות גבוהה יותר ויותר
03.09.23 / 11:10
קבוצת גרימלדי: התקבלה אניית גלנוע מדגם G5
03.09.23
קבוצת גרימלדי: התקבלה אניית גלנוע מדגם G5

עם מסירת אניית הגלנוע המכונה Great Lagos, שהתקיימה ב-30 באוגוסט במספנות יונדאי ״מיפו״ בדרום קוריאה מונה כעת הצי של קבוצת Grimaldi כולל רשמית שתי אניות רב-תכליתיות מהדגם המודרני G5.

 

הספינה החדשה נקראית על שם העיר לאגוס בניגריה: הנמל שלה משרת במשך עשרות שנים על ידי חברת הספנות הנפוליטנית בקשר הימי שלה בין אירופה, צפון ודרום אמריקה ומערב אפריקה. בנוסף, קבוצת גרימלדי מפעילה שם כיום את מסוף הגלנוע הרב-תכליתי הגדול ביותר במערב אפריקה.

 

עם אורך של 250 מטר, קרן של 38 מטר ומשקל עצמי של 45,684 טון, העיצוב של ה-Great Lagos הוא תוצאה של מחקר מדוקדק של צורכי הקבוצה ולקוחותיה: הודות לתצורה פנימית חדשנית ומותאמת לחלוטין, ספינות מסוג G5 מסוגלות להעביר 4,700 מטרים ליניאריים של משא מתגלגל, 2,500 CEU (יחידות שוות ערך לרכב) ו-2,000 TEU. בהשוואה למחלקת ה-G4 הקודמת, לכלי השיט החדשים יש את אותה יכולת לגלגול מטענים בעוד שקיבולת המכולות שלהם כפולה.

 

בנוסף ליכולת הטעינה, ה-Great Lagos בולטת בזכות הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והטכנולוגיים הרבים שלה שמטרתם להגביר את היעילות האנרגטית ולהפחית את ההשפעה הסביבתית. גם המנוע הראשי וגם גנרטורי הדיזל הנלווים יעמדו ברמות ה-NOx המוטלות על ידי תקנת Tier III, בעוד שמערכת ההנעה המשולבת בין הגה למדחף תמזער את הפסדי המערבולת, וכתוצאה מכך תייעל את יעילות ההנעה ותפחית את צריכת הדלק.

 

כהוכחה ליעילות האנרגטית והסביבתית הגבוהה שלה, ה-Great Lagos מאפשרת הפחתה של פליטת CO2 לטונה מועברת של עד 43% בהשוואה לספינות רבות-תכליתיות אחרות של Grimaldi. הספינה מצוידת במערכות ניקוי גזי פליטה היברידיות להפחתת פליטת גופרית וחלקיקים.

 

החל מסוף ספטמבר, הספינה החדשה תיפרס כדי לשפר עוד יותר את איכות שירותי התחבורה הימית המוצעת על ידי קבוצת גרימלדי בין צפון אירופה למערב אפריקה. ארבע היחידות האחרות מסוג G5, שיסופקו בין 2023 ל-2024, יפעלו גם הן באותם קווים.

 

ג׳אן לוקה, נשיא קבוצת גרימלדי: ״הספינות שלנו מדגם G5 מייצגות מענה חדשני ויעיל לדרישה לאיכות גבוהה יותר ויותר, ובו בזמן, שירותים ימיים ידידותיים לסביבה. הוכחנו זאת בחודשים האחרונים עם פריסת ה-Great Antwerp - היחידה הראשונה בסדרה זו - וזה יהיה ברור עוד יותר עם הגעתם של ה-Great Lagos וארבעת היחידות האחיות האחרות שנמצאות כעת בבנייה. המחויבות וההשקעות שלנו ממשיכות לייצר תוצאות מוחשיות ושביעות רצון אצל הלקוחות שלנו, וצעד אחר צעד הן מקרבות אותנו אל היעד העיקרי והעיקרי של המעבר הירוק של הספנות״.

 

נזכיר כי קבוצת גרימלדי מיוצגת בישראל על ידי סוכנות אלאלוף.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×