קבוצת גרימלדי רכשה טרמינל חדש בנמל אמסטרדם

We Serve Your Interest

קבוצת גרימלדי רכשה טרמינל חדש בנמל אמסטרדם

קבוצת גרימלדי מחזיקה כעת בשטח של למעלה מ-200,000 מ״ר ובזיכיון של עשרים שנה בתוך הנמל ההולנדי. גרימלדי: ״שואפים להפיק את המירב מהמיקום האסטרטגי ולהפוך את נמל אמסטרדם לשער ליבוא של כלי רכב חדשים, כמו גם להפצתם בצפון אירופה
12.02.23 / 09:10
קבוצת גרימלדי רכשה טרמינל חדש בנמל אמסטרדם
12.02.23
קבוצת גרימלדי רכשה טרמינל חדש בנמל אמסטרדם

באמצעות חברת הבת AMT (Amsterdam Multipurpose Terminal) קבוצת גרימלדי השיגה לאחרונה נכסים אסטרטגיים וזיכיון של 20 שנה בנמל אמסטרדם.

 

הנכסים שרכשה AMT מחברת EMA ממוקמים באזור Amerikahaven של נמל הבירה ההולנדית ומשתרעים על פני שטח של למעלה מ-200,000 מ״ר, כולל שטחי אחסון, מחסנים סמוכים ואזורי לוגיסטיקה, וכן שני רציפים - הראשון, שאורכו כ-500 מטרים, מוקדש לאניות  הפועלות בנתיבי ים עמוקים, והשני, באורך של כ-300 מטרים, לעגינה של כלי שיט המשרתים הפלגות קצרות.

 

הקבוצה הנפוליטנית מחזיקה ב-80% ממניות AMT, חברה חדשה שנולדה לקראת רכישת מסוף נמל אמסטרדם; 20% הנותרים נמצאים בבעלות TMA Holding, מפעילת לוגיסטיקה הולנדית עם ניסיון רב בניהול מסופים ומחסנים.

 

גאידו גרימלדי, נשיא AMT, אמר: ״ההשקעה שלנו במסוף הנמל מעידה על נכונותה של הקבוצה שלנו לחזק את מעמדה בנמל אמסטרדם. אנו שואפים להקל על פיתוח הנמל, לשפר את השירותים המוצעים לשוק ההולנדי ולעסקים תוך ניצול והגברת הפוטנציאל הגדול שלו כמרכז לוגיסטי מולטי-מודאלי, הודות לקשרי הכבישים, הרכבת, הים והנהר הרבים אל וממנו. שאר צפון אירופה״.

 

קבוצת גרימלדי פוקדת את נמל אמסטרדם כבר למעלה מ-25 שנה עם קווי הספנות שלה.  כיום הנמל הוא חלק משירות ה-Central Express, המחבר באופן קבוע את צפון אירופה למערב אפריקה להובלת מלאי מתגלגל, מכולות, מטענים כלליים ופרויקטים.

 

מהקבוצה נמסר כי נמל אמסטרדם הוא נמל חשוב ביותר עבור מטעני קקאו שמגיעים ממערב אפריקה לאירופה. עוד נמסר כי ״קבוצת גרימלדי שואפת להפיק את המירב מהמיקום האסטרטגי שלה, להפוך אותו לשער ליבוא של כלי רכב חדשים, כמו גם להפצתם בצפון אירופה״.

 

נציין כי קבוצת גרימלדי מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אלאלוף.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
הובלה בגל-נוע
מכולות
מטען כללי
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×